2012-10-14

IZAKI BIZIDUNAK GARA


Onddoei buruzko bideo bat ikusi nahi baduzue sakatu HEMEN
Nola lan egiten dute onddoek? HEMEN

AZKENEAN! BAZEN GARAIA!
HEMEN DAUKAZUE AUKERA GAIA ERREPASATZEKO!
KLIK EGIN IRUDIAREN GAINEAN
EZ AHAZTU  JAVA   ETA   CUSTOM JMF  INSTALATUTA EDUKI EHAR DUZUELA


mimieramangarrietan aritzeko Jclic sakatu hemen

BIZIDUNEN ERREINUAK

IRAKURRI NAHI DUZU? 


Bizidunen erreinuak       Birusak bizidunak dira?      Onddoak, udazkeneko fruituak


Gripearen birusaren itxurak badu garrantzia

 

9 comentarios:

  1. Ezin nuen java descargatu eta horregatik ezin nituen ariketak egin.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nere ordenagailuan beintzat dena ondo doa

      Eliminar
    2. ez dit uzte jaba ez bestea egiten.

      Eliminar
  2. Oso interesgarriak ziren.Ingurunea klaserik dibertigarriena da!!!

    ResponderEliminar
  3. nahia izagirre16 oct 2012, 20:29:00

    Ederki daude ariketak
    eta Anak lan asko hartu du egiten.
    Eta gainera kontroleako ondo egongo dira ikasteko edo errepasatzeko.

    ResponderEliminar
  4. Oso ondo pasatu dut baina pixka bat zaila iruditu zait.Eskerrik asko Ana

    ResponderEliminar
  5. asko kostatuta baino lortu dut java deskargatzea!Ariketak egin ditut eta ikaragarri lagundu didate!

    ResponderEliminar
  6. eskerrikasko ana ariketak jartzeagatik

    ResponderEliminar
  7. Azterketarako jokuarekin ibili naiz.oraindik asko ikasi beharra dut.Bihar berriro egingo dut.

    ResponderEliminar